Нова версія BI FL Sensor
Ключові відмінності нової ревізії датчика BI FL Sensor
1. Змінено конструкцію та метод кріплення ізоляційної втулки в голові датчика, за допомогою якої кріпиться вимірювальний зонд. В результаті цих змін:
• підвищена міцність датчика в місці кріплення зонда;
• підвищена герметичність головки датчика (виключені ситуації, коли на автомобілях з несправною системою вентиляції бака паливо під тиском потрапляло в голову датчика та порушувало працездатність).
2. Збільшена механічна жорсткість конструкції вимірювального зонда. Завдяки даній конструктивній зміні підвищується міцність зонда та його стійкість до механічних навантажень (які можуть виникати при різкому переміщенні палива в баку), і як наслідок - дані від датчика стали більш стабільні.
3. Змінено конструкцію та збільшено міцність з'єднання голови датчика та вимірювального зонду;
4. Змінено схему підключення вимірювального зонду. В результаті даних змін висновок Signal GND (коричневий провід) тепер гальванически розв'язаний з зовнішньої трубкою вимірювального зонда.
5. Змінено форму і метод кріплення захисного ковпачка на кінці вимірювального зонда. В результаті даних конструктивних змін:
• виключені ситуації зісковзування ковпачка з зонда;
• ковпачок виключений з вимірювального ланцюга датчика.